Laatste week training! - Reisverslag uit Sabillasville, Verenigde Staten van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu Laatste week training! - Reisverslag uit Sabillasville, Verenigde Staten van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu

Laatste week training!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 Juni 2014 | Verenigde Staten, Sabillasville

Hee!
De vorige keer moest ik al snel van de laptop af want om 12 uur moeten we bij de cabin zijn, maar deze keer heb ik wat langer de tijd! Het internet en bereik is hier niet heel erg goed, maarja we zitten dan ook in het midden van een bos. Vandaag hebben we zwemtesten gedaan, of iedereen wel goed kon zwemmen. En natuurlijk met vlag en wimpel geslaagd! Ook hebben we een aantal presentatie's gehad over gedragsproplematiek, en zowat de helft lag te slapen omdat we niet veel slapen deze weken.

We hebben hier iets wat heet Happy Grams, dit zijn kleine kaartjes die je naar elkaar kan sturen met iets liefs, leuks of iets heel fout erop. Dit kan anoniem of met afzender. Het is hilarisch! Ik heb er eentje gekregen en er stond:
Roses are red,
Violets is green
I'm glad that we met,
we make such a good team!

Iedereen schrijft er kleine dingetjes op of maakt tekeningetjes erop.

Morgen krijgen we te horen waar we de rest van de zomer zullen verblijven! Nu zitten we nog met alle counselors in dezelfde cabin, maar dan zullen we allemaal in 2tallen slapen en de campers slapen dan bij ons in de cabin. Zondag zullen de campers komen! De eerste week hebben we het nog makkeijk, er zullen niet zoveel kinderen zijn, maar daarna is het hard werken!

Voor de rest van de week hebben we een wat rustiger schema, we gaan naar het strand, een themafeest en allemaal leuke dingen.
Mijn 10 minuten zijn alweer allang om dus ik ga maar weer eens!
Tot de volgende!
Misjullie!
xx

• 11 Juni 2014 - 08:37

Mama:

Goedemorgen meisje,

Ik hoop dat je op dit moment lekker ligt te slapen want als ik dit typ is het bij ons half negen 's ochtends en bij jou half drie 's nachts.

Hier bij ons alles OK. Het lijkt alsof je al heel lang weg bent terwijl het nog maar een week geleden is dat we in de stress zaten om je paspoort en visum en ruzie aan het maken waren met de postbode haha.

Wesley mist je heel erg maar nadat hij je gisteren een berichtje gestuurd had werd het al wel wat minder. We weten dat je het daar ontzettend naar je zin hebt en dat is fijn om te horen.

Geniet nog van je laatste paar vrije dagen, probeer een beetje uitgerust te zijn voordat het echte werk gaat beginnen.

Heel veel plezier en een dikke kus van papa, mama en je broers.

• 11 Juni 2014 - 10:10

Lotte:

Heee meis
    Wat leuk om zo allemaal te lezen!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik blijf je volgen!
    Nog heeel veel plezierr
    Xxx

• 12 Juni 2014 - 22:56

Rina Schuitemaker:

Hoi Nathalie

Zet hem op je kan het.
    Ik hoop dat je een leuke tijd daar hebt.
    En veel leert en nieuwe indrukken op doet.

Veel succes en groetjes van Rina

• 13 Juni 2014 - 23:35

Rina Schuitemaker:

Heb al iets leuks meegemaakt.
    Of is het nog steeds kennis maken.
    En voorbereiden.
    Gr rina

• 19 Juni 2014 - 16:30

Denise:

Ria!

Wat tof dat je het naar je zin hebt daar! Good to hear
    Zet hem op daar.. work hard,but party harder ;D
    Xx