Update trainingsweek! - Reisverslag uit Sabillasville, Verenigde Staten van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu Update trainingsweek! - Reisverslag uit Sabillasville, Verenigde Staten van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu

Update trainingsweek!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Juni 2014 | Verenigde Staten, Sabillasville

Hee!
Alweer een paar dagen geleden, en in die paar dagen hebben we al zo veel gedaan :o Laatste keer waren we volgens mij bij wal-mart. Afgelopen dagen hebben we de basic stuff geleerd. Zoals ochtendzorg enzo. We hebben veel vrije tijd gehad, Vanavond hebben we trivia spellen gespeeld. Helaas moet ik weer stoppen want het is tijd om naar bed te gaan.! Ik heb trouwens nog geen bereik en kan nog geen foto's plaatsen, maar dat komt misschien morgen.
Goodnight en tot de volgende!

  • 09 Juni 2014 - 07:42

    Opa Meesters :

    goeie morgen prinsesje lekker geslapen ik was vanmorgen om
    vijf uur al uit het bed want het was nog al warm bij ons boven
    Toen heb ik maar een rondje in de tuin gelopen en ook nog
    met mijn paartje geknuffeld jaaaa want jij waser niet
    ik stop maar anders ga ik nog meer leugens vertellen
    het ga je goed wij houden van je
    groedjes Opa en Oma

  • 09 Juni 2014 - 09:25

    Mama:

    Goedemorgen meisje,

    Weer super leuk om weer wat van je te lezen.

    Hoe is het weer bij jou ? Hier is het echt warm en natuurlijk krijgen we dan op zijn Hollands echt noodweer met onweer en bliksem. Is dat daar bij jou ook of valt er alleen veel regen ?

    Ik zou zo graag af en toe een vogeltje willen zijn en dan naar je toe willen vliegen om te spieken hoe het met je gaat.

    Volgens je berichtjes heb je het echt super naar je zin dus dat is al heel fijn om te horen.

    Nog hele fijne dagen en ik zie alweer uit naar je volgende update.

    Heel veel plezier en dikke kus mama.

    p.s. hoe vond Emily de dropjes ??

  • 10 Juni 2014 - 06:26

    Thierro:

    Dat is groot he de wallmarkt! En goedkoop haha

  • 10 Juni 2014 - 14:00

    Wesley Luijkx:

    Hey grote zus!

    Hoe is het daar in de USA?
    Al veel leuke activiteiten gedaan?
    Ik mis je iniedergeval heel veel, en ben de hokjes al aan het afstrepen op mijn kalender.
    Is het daar ook lekker weer? Hier is het zalig (behalve in de nacht)
    Ook nog mooie beelden gemaakt met je fotocamera?
    Als je wilt kan ik er wel een compilatie van maken :)
    Ik heb ook nog een klein tipje! Als je je verslag schrijft kan je dat ook offline doen in notities.
    Dan bespaar je je kostbare internet tijd en kan je langer whatsappen of skypen met ons ;)

    Als laatste wil ik je zeggen dat ik je heel erg mis (en dat ik terwijl ik dit bericht typte mijn tranen niet binnen kon houden :')
    Groetjes Wesley, je kleine broertje die je heel heel erg veel mist.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 5395

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 10 September 2014

Summercamp USA 2014

Landen bezocht: