First days at camp! - Reisverslag uit Sabillasville, Verenigde Staten van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu First days at camp! - Reisverslag uit Sabillasville, Verenigde Staten van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu

First days at camp!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Sabillasville

Heee allemaal!
Sinds we maar 10 minuten in de week internettijd hebben zullen jullie waarschijnlijk niet veel van me horen. maar ik zal wat vertellen over de afgelopen dagen. Donderdag werd ik opgehaald op het vliegveld, er stond al iemand klaar met een greentop t shirt en een bordje met mn naam! Het was gelukkig maar een uurtje rijden naar het kamp. Daar aangekomen gingen we naar de blokhut, de cabin. En daar was nog 1 leeg bed met mijn naam er boven. Ik kwam natuurlijk weer precies op tijd voor de leuke dingen, eten en kampvuur! Hier zijn de kampvuren heeel anders dan thuis bij de scouting, iedereen voert sketches op en heel veel repeat after me-liedjes. Erg laat werd het niet want ik was al 24 uur wakker door het tijdsverschil ;)
Ik heb iedereen leren kennen en ze waren allemaal kei aardig, allemaal verschillende nationaliteiten door elkaar! En vandaag hebben we EHBO en reanimatie geleerd en zijn we naar WalMart geweest. Ik dacht dat de primark bij ons groot was, maar de WalMart is 10x groter! Gelijk vanalles ingeslagen. Ook een superhelden kostuum voor het feest aan het eind van de week, elke week hebben ze verschillende thema dagen. Dus we gaan met een aantal meiden als superman. Ook hebben we de eerste trip besproken, want na de eerste sessie hebben we 2 dagen vrij! Dan gaan we met zijn allen naar Baltimore, dat ik niet zo ver hier vandaan. Met sommige mensen hebben we ook al afgesproken dat we naar new-york gaan, maar dat is maar een klein groepje, wel heel gezellig denk!
Mijn tijd zit er alweer bijna op, dus ik zal het niet te lang meer maken ;) ik kan nog wel heeeel lang doorgaan, er is hier zoveel over te vertellen! Vandaag ben ik al een beetje bruiner (lees: roder) geworden, het was heerlijk 30 graden!
Laat snel weer wat van me horen.
xx

  • 07 Juni 2014 - 05:43

    Monique:

    Echt leuk om zo af en toe wat te lezen! Het klinkt echt super!
    GENIET :)

  • 07 Juni 2014 - 11:02

    Oma Meesters:

    Klinkt heel gezelleg GENIET ERVAN

  • 07 Juni 2014 - 14:44

    Mama:

    Je schrijft zo enthousiast over de dingen die je gedaan hebt en die je nog gaat doen dat je gewoon al uit het lezen daarvan kunt opmaken hoe fantastisch je het daar hebt.

    Echt super leuk om te lezen.

    We missen je wel heel erg maar we gunnen jou dit avontuur.

    Heel veel plezier, pas goed op jezelf en op tijd smeren anders ben je straks helemaal een zontomaatje..

    Dikke kus van papa, mama en je broers

  • 07 Juni 2014 - 14:53

    Tante Ingrid:

    Wow, klinkt echt superleuk! We willen je heel veel plezier wensen en laat regelmatig ( al is het maar een paar minuutjes per week) wat van je horen, want ik ben erg benieuwd wat je allemaal mee gaat maken! Lieve groetjes van tante ingrid, ome ron en jesse.

  • 07 Juni 2014 - 14:54

    Patricia:

    Leuk om te lezen! Ik ga je proberen te volgen op je avontuur!!

    Groetjes Patricia

  • 08 Juni 2014 - 23:26

    Marian De Bont:

    leuk.... ik ga je proberen te volgen
    tot het volgende verslag.
    Groetjes tante Marian de Bont

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 5397

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 10 September 2014

Summercamp USA 2014

Landen bezocht: