op het vliegveld - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu op het vliegveld - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nathalie Luijkx - WaarBenJij.nu

op het vliegveld

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Juni 2014 | Nederland, Schiphol

Hèhè eindelijk op Schiphol! Eigenlijk zou ik gisteren gaan, maar omdat mijn paspoort met m'n visum in de post vertraagd was ging dit natuurlijk niet! Na lang in de zenuwen te hebben gezeten vannacht dan toch bericht gekregen dat ik vandaag al kon vliegen! Nu te wachten tot we mogen boarden. Vliegtuig staat al klaar!
Groetjes en tot snel!

• 05 Juni 2014 - 12:10

Marielle Luijkx:

Wat een stoere meid ben je toch.

Wij zijn super trots op jou en wensen je heel veel plezier met dit grote avontuur.

Fijne vlucht en we hopen snel iets van je te horen/lezen.

Dikke kus papa en mama.

• 05 Juni 2014 - 12:21

Ome John, Tante Claudia, Yoery En Marcia:

Wij zijn trots op je dat je dit allemaal aandurft!!! Maak er wat moois van daar, en we hopen regelmatig wat te horen en/of te lezen!! Loveyou en dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxx